Welkom op mijn reisblog!

21 maart 2017 - Nijverdal, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    21 maart 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marcel:
    20 april 2017
    Heel veel plezier en geniet met volle teugen van deze speciale vakantie
  3. Marc & Odi Milou&Sil:
    Hoi fam Veldkamp. Wij wensen jullie een hele fijne reis toe en hopen dat jullie ontzettend gaan genieten en
    mooie dingen gaan meemaken. Wij wachten vol spanning jullie verhalen en foto's af.
  4. Ronald en Dianne:
    21 april 2017
    Hoi hoi, wij gaan jullie volgen tijdens jullie vakantie/reis in China!
    Heel veel plezier maar vooral heel veel genieten van deze bijzondere reis!
    Veel liefs van ons
  5. Zandrie en Anja:
    23 april 2017
    Hallo lieverds, We wensen jullie nogmaals een hele fijne reis/vakantie en heel veel plezier toe.
    Fijn dat we mogen meegenieten van de foto's en filmpjes en verslagen die jullie met ons willen delen,
    Maar geniet vooral van alles wat jullie allemaal gaan zien en meemaken,